دانلود اپليكيشن دانلود اپليكيشن .

دانلود اپليكيشن

كاشت مو

مراقبت هاي بعد از كاشت مو - بخش ۱

در مورد چگونگي مراقبت از موها پس از پيوند مو سوال هاي زيادي مطرح مي شود. در اين نوشته، چند راهنمايي در مورد مراقبت از پوست، نحوه شستن و شستن موها و زماني كه بايد با مشاور خود گفتگو نماييد ارائه مي شود.

براي مراقبت بعد از كاشت مو، دانستن چه چيز هايي لازم است؟
پيوند مو، روش غير تهاجمي ترميم مو است كه بعد از حدود نه ماه تا يك سال، ظاهري طبيعي به سر مي بخشد. بايد توجه كنيد كه اظهار نظر ديگران يا خودتان تا قبل از حدود نه ماه، اظهار نظري زودهنگام در مورد نتيجه كاشت مو مي باشد.

در كلينيك جلوه ماندگار، شما مي توانيد در همان روز عمل جراحي، كلينيك را ترك كنيد و نياز به مراجعه بعدي براي جراحي وجود ندارد. مراقبت بعد از كاشت نيز بسيار ساده و آسان است.
هنگامي كه در كلينيك هستيد، از يك برنامه مراقبت شخصي پس از عمل مطلع خواهيد شد. مشاورين كلينيك از اولين قدم، تا آخرين  مراحل مربوط به كاشت مو، در كنار شما هستند. مصرف آنتي بيوتيك، كرم نرم كننده ويتامين آ، باز كردن سربند جراحي، زمان باز كردن بخيه، روش صحيح شست و شو و هم آن چه كه در مورد داروها، روش نگه داري، خورد و خوراك نياز داريد به شما آموزش داده مي شود. هم چنين، در هر زمان، مشاورين كلينيك موظف هستند كه به سؤالات مراجعه كنندگان پاسخ شايسته و صحيح ارائه دهند. داروها و يا روش هايي براي پيشگيري از تورم پس از عمل نيز ارائه مي شود. برنامه مراقبت پس از كاشت، شامل شامپو ويژه و دستورالعمل هاي كامل براي رفتن به خانه است.

پس از پيوند مو چه كارهايي مي توان انجام داد؟
در مورد كارهايي كه بعد از كاشت مو مي توان انجام داد يا نبايد انجام داد نيز به شما اطلاعات كافي داده مي شود.

توصيه مي شود كه در صورت امكان، تا چند روز بعد از كاشت مو، سر كار نرويد تا از صدمات فيزيكي احتمالي، جلوگيري شود. البته حداكثر ۲ روز بعد از كاشت مو، بايد به كلينيك براي باز كردن پانسمان مراجعه كرد. اگر انسان با دقتي هستيد و كار شما تحرك فيزيكي خاصي ندارد، مي توانيد از فرداي روز كاشت، كار خود را آغاز كنيد.

حداكثر تا ۱۴ روز، از شنا خودداري كنيد.

مراقبت هاي بعد از كاشت مو- بخش ۲

از فعاليت هاي فيزيكي سخت و انرژي بر، بعد از كاشت مو بايد پرهيز كرد.

تا 14 روز بعد از عمل، از تابش مستقيم نور خورشيد به سر خود جلوگيري كنيد.

همچنين توصيه مي شود كه به مدت 7 روز پس از عمل، از مصرف الكل و دخانيات پرهيز نماييد.

خوردني هايي مانند آلووئارا و آب و ميوه آناناس، در ترميم هر چه سريعتر محل كاشت كمك بسيار به شما مي كند.

بعد از عمل، مطابق با آموزشي كه مشاوران كلينيك به شما مي دهند، سر خود را تميز و دور از گرد و خاك نگه داريد.

چه زماني و چطور مي توان سر كاشت شده را شست؟
همانطور كه در ذكر شد هنگامي كه كلينيك را ترك مي كنيد، مشاورين كلينيك آموزش لازم براي شستشو را به شما خواهند داد. توجه كنيد كه حداقل تا يك هفته، نبايد زمان شست و شو، بر روي محل كاشت، دست يا ليف كشيده شود. گرافت هاي كاشته شده، در ظرافت و حساسيت خاصي قرار دارند كه شستشوي سريع با محكم، مي تواند به آنها آسيب جدي وارد نمايد. شما مي توانيد موهاي خود را بعد از باز كردن پانسمان بشوييد و از 14 روز بعد، از شامپوي خود را استفاده كنيد. به سادگي ابر آغشته به كف را بر روي موهاي كاشت شده بگذاريد و برداريد.

چه وقتي موي خود را اصلاح كنيد و مدل دهيد؟
بعد از حدود چهار ماه از زمان عمل، آرام آرام وضعيت موها به شرايط عادي نزديك مي شود و خود شما متوجه نتايج اوليه پيوند مو خواهيد شد، پس از شش ماه نتيجه، قابل توجه خواهد شد و نتايج نهايي را در حدود ماه دوازدهم خواهيد ديد. احتمالا موهاي شما در حدود سه ماه به حالت طبيعي نزديك مي گردد و زمان خوبي براي رفتن به آرايشگاه است.
موهاي شما به قدري پر خواهند بود كه شما مي توانيد موهاي جديد را با سبك دلخواه خود آرايش و اصلاح كنيد.

اگر در مورد روند ترميم و كاشت مو يا مراقبت بعد از آن سؤالي داريد، لطفا با ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۶:۳۷ توسط:musicstar موضوع:

خريد فالوور ايراني اينستاگرام ارزان

امروزه با گذر زمان و پيشرفت روز به روز تكنولوژي مخصوصا در زمينه مجازي امكانات بسياري در اختيار مردم قرار گرفته است.يكي از برنامه هايي كه بين مردم جهان محبوب و معروف است اينستاگرام است.اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتمايي است كه همرساني عكس و ويدئو است و كاربران ميتوانند عكس ها و ويدئوهاي خودشون را در اين شبكه اجتماعي به اشتراك بگذارند.

در اين شبكه اجتماعي ميتوانيد افراد را فالو كنيد و يا افراد شما را فالو كنند و اين افراد ميتوانند پست هايي را كه به اشتراك ميگذاريد را لايك كنند(بپسندند) و پست هاي شما ويو (بازديد)بخورد.پس براي كسب فالوور،لايك و ويو نياز به فالوور داريم كه كمي زمان بر است.

سايت ويو اينستاگرام با كمك به افراد و فروش پكيج هاي اينستاگرامي نياز بسياري از افراد را بر طرف كرده است.يكي از محصولات اين سايت ،لايك اينستاگرام است كه داراي پكيج هايي ميباشد مثل پكيج برنزي،طلايي،توپاز،عقيق،ياقوت و برليان است كه از 1k (يك هزار ) تا 100k لايك ميباشد،براي مشاهده كامل پكيج ها به سايت ما مراجعه كنيد.

يكي ديگر از پكيج هاي اين سايت فالوور اينستاگرام است كه  پكيج ها از 1K تا 100K ميباشند و به عنوان برنزي،طلايي،توپاز،عقيق،ياقوت و برليان به مردم ارائه ميشود كه اصلا نيازي به رمز ورود شما ندارد و امكان ريزش بسيار كم است.

پكيج ديگري كه اين سايت ارائه ميدهد، ويو اينستاگرام است كه از 1k تا 100k شروع ميشود و در پكيج هاي برنزي،طلايي،توپاز،عقيق،ياقوت و برليان است.

سايت ويو اينستاگرام با قيمت ها و تعرفه هاي بسيار مناسب در اختيار مردم با اطلاعات كامل و تضمين پكيج به مشتريان ارائه ميشود.

اين سايت داراي پشتيباني 24 ساعته واقعي ميباشد و تيم پشتيباني به صورت شبانه روزي آماده براي پاسخگويي و پشتيباني ميباشد و همچنين تضمين كيفيت را نيز به مشتريان خود ارائه ميدهد كه محصولات داراي كيفيت بسيار بالايي ميباشد و همچنين سفارشات در سريع ترين زمان ممكن تحويل داده ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۴:۲۱ توسط:musicstar موضوع: