دانلود اپليكيشن دانلود اپليكيشن .

دانلود اپليكيشن

مايندگي رنگ جوتن

رنگ جوتن:

جوتن از بزرگترين و معروفترين كارخانه جات توليد رنگ در جهان مي باشد . آرم اين شركت در سال ۱۹۲۶ ميلادي در كشور نروژ تاسيس شد و با داشتن ۴۰ كارخانه و ۷۱ شركت در ۳۷ كشور جهان و ۷۴۰۰ نيروي كار پيشرو در صنايع رنگ ساختماني ، صنعتي و دريايي مي باشد.

رنگهاي ساختماني پايه آب (آكريليك ) جوتن مناسب جهت فضاهاي داخلي و خارجي ساختمان مي باشد و به روي سطوح مختلف از جمله گچ ، سيمان ، پنلهاي گچي و سيماني (كناف ) ، چوب و سطوح ديگر قابل اجرا است .

محصولات جوتن به دليل دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه، بسيار مناسب جهت مراكز پر رفت و آمد مانند بيمارستان ها ، مدارس ، برجها ، ساختمانهاي تجاري ، مسكوني ، اداري و رستوران ها مي باشد.
به جهات كيفيت بالا ، عمر طولاني و دوام فوق العاده رنگ هاي جوتن و همچنين بهره گيري از سيستم تركيب رنگ مولتي كالر ، سبب شده از هزينه هاي مضاعف زيرسازي ، ترميم و نقاشي مجدد جلوگيري شود.

جوتن با بيش از ۱۶۰۰۰ طيف رنگي با قابليت اجراء در طرحهاي نا محدود دكوراتيو ، مناسب براي هر سليقه ، علاوه بر ايجاد فضايي دلپذير و زيبا باعث مقاوم سازي سطح و جلوگيري از تركهاي سطحي مي شود.

توجه داشته باشيد كه رنگ جوتن توسط شركت معتبر نوروژي توليد وعرضه مي شود. اين شركت در كشور هاي مختلف داراي شركت و همچنين نمايندگي رنگ جوتن مي باشد، نمايندگي هاي اين شركت در سراسر جهان گسترده شده است تا شما به راحتي بتوانيد صنايع ساختماني خود منجمله رنگ جوتن را كه طرفداران زيادي دارد را خريداري كنيد.

تاريخچه رنگ جوتن

جوتن كه به انگليسي Jotun  ناميده مي شود، نام يك شركت نروژي است، كه در زمينه رنگ و زرين هاي صنعتي فعاليت مي كند. شركت جوتن در بيش از نود كشور جهان منجمله ايران داراي كارمند مي باشد. شركت جوتن يكي از معتبرترين كارخانجات توليد رنگ در جهان مي باشد كه در كشورهاي مختلف داراي نمايندگي مي باشد كه شركت يكتا پوشش آريانا نمايندگي رنگ جوتن در تهران مي باشد. تاريخچه تاسيس اين شركت به سال ۱۹۲۶ ميلادي بر مي گردد.

شركت جوتن در سال ۱۹۳۹  در ابتداي شروع جنگ جهاني دوم از جمله شركت هايي بود كه صندوق بازنشسنگي را براي كاركناني كه در شركت جوتن نروژ كار مي كردند تعريف نمود. پس از پايان جنگ جهاني دوم در سال ۱۹۴۵ ميلادي خط توليد dy golin را در كارخانه شيميايي فلايشر به راه انداخت كه اين خط توليد همچنان پس از گذشت سالهاي متمادي به عنوان برند برتر شناخته مي شود.

پس از آن در سنديفيورد كارخانه جديدي در سال ۱۹۵۱ ميلادي احداث نمود، كه طبقات بالا دستي اين كارخانه بزرگ براي كارهاي تحقيقاتي و توسعه اي در نظر گرفته شد. در هم زمان از ۵ شيميدان استخدام به عمل آمد، گليدش در اين باره مي فرمايد: آينده ما به سرمايه گذاري در بخش تحقيق و توسعه بستگي دارد كه مصداق اين حرف اين است كه امروز جوتن يكي از بزرگترين مراكز تحقيق و توسعه خصوصي در نروژ مي باشد.

جوتن در سال ۱۹۵۶  با راه اندازي trebittروش جديدي را براي رنگ آميزي خانه روانه بازار كرد كه تا سال ۱۹۶۹ به عنوان دو جزء مجزا با رنگ تتنج و جعبه هاي جداگانه عرضه مي شود. پس از سالها تلاش گلديش در سال ۱۹۶۸ در سنديفيورد فروشگاه عرضه كننده رنگ باز كرد. پس از آن گليدش توانست سمت عرضه كننده كالا به ناوگان صيد نهنگ را را به خود اختصاص دهد. در همان سال توليد رنگ هاي پودري coat  شروع نمود.

در سال ۱۹۷۵ در دبي كارخانه اي احداث نمود كه اين كارخانه در بين المللي كردن جوتن نقش مهمي را بازي كرد، در همان سال جوتن يك نوآوري جديد به نام seamaster  حفاظت ضد رسوب را نيز عرضه نمود. يك سال پس از آن راه اندازي مولتي كالر جوتن نيز انجام شد و اين اختراع اختيارات گسترده اي را در اختيار فروشندگان و مصرف كنندگان قرار داد.

در سال ۱۹۷۸ كارخانه  پودري در تايلند تاسيس نمود و بر موفقيت هاي خود افزود. از آن پس در كشورهاي مختلف كارخانه و شركت تاسيس نمود. در سال ۱۹۸۵ اپوكسي را براي پوشش و تعمير در طيف گسترده اي توليد نمود. در سال ۱۹۹۸ طراح استاندارد سلامت را براي حفط محيط زيست در تمام كارخانه ها فراهم نمود.

جوتن در رده بندي بزگترين شركت هاي رنگ سازي جهان قرار دارد. موفقيت هاي اين شركت آنقدر زياد است كه اگر بخواهيم به طور مفصل توضيح دهيم يك مجموعه كتاب كامل خواهد شد در اين نوشته به طور كوتاه به تاريخچه رنگ جوتن اشاره نموديم تا باب آشنايي شما با جوتن باشد. شركت يكتا پوشش آريانا نمايندكي رنگ جوتن در تهران مي باشد.

همانطور كه مي دانيد محصولات جوتن در زمينه صنايع و ملزومات ساختماني مي باشد كه يكي از اين خصوصيات رنگ جوتن مي باشد، اين رنگ داراي خصوصيات گسترده اي است، كه در ذيل به بخشي از آنها اشاره خواهيم نمود. در ادامه نيز همراه ما باشيد.

خصوصيات رنگ جوتن

  • از مهمترين خصوصيات رنگ جوتن مي توان به نداشتن بو اشاره كرد. مواد به كار رفته در جوتن طوري است كه شما هيچگونه بويي را به هنگام رنگ آميزي و پس از آن احساس نمي كنيد. اگه رنگي را كه استفاده مي كنيد بخواهيد نگه داريد بايد طبق اصولي نگهداري باشد و اگر رنگ و بوي آن تغيير كرد رنگ بلا استفاده مي باشد و از استفاده مجدد خودداري كنيد. شركت يكتا پوشش آريانا نمايندگي رسمي رنگ جوتن در تهران مي باشد كه اماده مشاوره و پاسخگويي به هموطنان عزيز مي باشد.
  • از خصوصيات رنگ جوتن قابليت استفاده بر روي هر سطحي اعم از سقف، كف، ديوار ، بنا ساختمان و … مي باشد. زيبايي بناي ساختمان سينما، اداره، محل كار، خانه ، استخر، و … را با رنگ جوتن تجربه كنيد. شركت يكتا پوشش آريانا متوالي فروش رنگ جوتن در ايران مي باشد.
  • خصوصيات رنگ جوتن در پوشش دهي كامل سطح مورد نظر مي باشد. بطوري كه استفاده از رنگ جوتن سبب مي شود تا سطح مورد نظر به طور كامل پوشيده شود و هيچ اثري از ترك خوردگي و شكستي در آن پديدار نمي شود اين رنگ قدرت مقاومت بالايي داريد.
  • صرفه اقتصادي از ديگر خصوصيات رنگ جوتن مي باشد. قبل از هر چيزي بايد به دنبال يك خريد مطمئن باشيم تا بتوانيم سالهاي سال از ان استفاده كنيم، و خيالمان از بابت آن راحت باشد ديگر براي آن هزينه نكنيم. رنگ جوتن به دليل قابليت بالايي كه دارد سالهاي سال براي شما به همين صورت روز اول باقي مي ماند. بدين ترتيت مي توان گفت شما سود خواهيد نمود و علاوه بر آن بناي شما نيز زيباتر خواهد شد.
  • ضد آلرژي بودن رنگ جوتن نيز از خصوصيات منحصر به فرد آن است، افراد و گروههاي مختلف نسبت به رنگ آلرژي دارند و همه ما چنين افرادي را مشاهده و شايد خود ما يكي از اين افراد باشيم. استفاده از رنگ جوتن ضد آلرژي مي باشد. شركت يكتا پوشش آريانا نمايندگي رنگ جوتن در تهران مي باشد. اگر شما قصد خريد و يا مشاوره در اين زمينه را داريد مي توانيد با شركت يكتا پوشش آريانا در ارتباط باشيد.
  • داراي بافت مناسبي مي باشد. استفاده از رنگ جوتن داراي خصوصيات برجسته اي است كه همگان را به استفاده از رنگ جوتن تشويق مي كند.
  • قابل شستشو بودن ، عدم رنگ پذيري ، عدم فرو افتادن رنگ پس از رنگ آميزي و رنگ دادن از ديگر خصوصيات بارز رنگ جوتن مي باشد. توجه داشته باشيد كه رنگ جوتن خصوصيات برگزيده زيادي دارد. ما در اين نوشتار فقط به بخش كوچكي از خصوصيات بارز آن اشاره كوتاهي نموديم تا باب آشنايي شما با رنگ جوتن باز شود.

يكتا پوشش آريانا با هدف طراحي، فروش، اجرا و مشاوره و اخذ نمايندگي از شركت هاي معتبر خارجي و داخلي جهت انواع پوشش هاي ساختماني ( رنگ نماي ساختمان و كاغذ ديواري ولمينت و …) و صنعتي و دريايي در سال ۱۳۸۸ به تاسيس رسيد. با عنايت الهي و با دانش فني و بهره گيري از نيروهاي متخصص و مجرب و جديدترين سيستم هاي رنگ آميزي روز دنيا ده ها پروژه ملي و خصوصي در كشور را مطابق با استانداردهاي جهاني با موفقيت به انجام رسانيده است.

مركز مولتي كالر آرژانتين (دماوند) (نمايندگي مولتي كالر رنگ جوتن) :

اين مركز از سال ۱۳۸۹ به عنوان نمايندگي مولتي كالر رنگ جوتن شروع به كار نمود. فعاليت اين مركز در زمينه فروش انواع رنگ جوتن بهمراه مشاوره تخصصي بنا به نياز مشتريان گرامي مي باشد.

رنگ داخلي جوتن(رنگ داخلي ساختمان)

 

اجراي رنگ نما (رنگ نماي ساختمان ، رنگ نماي جوتن)

سنگ در بسياري از اوقات سقوط خواهد كرد و داراي قيمت بالايي نيز هست آجرها كثيف مي‌شوند چرك پذيرند و شوره مي‌زنند. شيشه مخصوصاً در زمان زلزله خطرناك است و علاوه براين اتلاف انرژي بسياري نيز از طريق شيشه انجام مي‌شود. به دلايل مذكور در بيشتر كشورهاي جهان رنگ بهترين گزينه جهت استفاده در نماي ساختمان است كه به عنوان رنگ نماي جوتن معروف شده است. با اين وجود در گذشته بعلت عدم وجود رنگ مرغوب و مقاوم، مهندسين و سازندگان ساختمان در ايران در اغلب طراحي‌هاي خود رنگ را در نما حذف كرده بوده‌اند. اما رنگ جوتن تمام كيفيات لازم را دارد و براي رنگ نما بسيار مناسب هست شما مي‌توانيد از نمايندگي رنگ جوتن تهران (شركت يكتاپوشش آريانا) رنگ مورد نياز خود را خريداري نماييد.

مزاياي رنگ نما (رنگ نماي ساختمان ، رنگ نماي جوتن):

– عايق حرارتي
– قابليت اجراي آسان و سريع
– آسان و سريع اجرا شده
– عايق رطوبت بوده
– امكان تنفس سطوح
– مقاومت در برابر عوامل خارجي
– قابليت اجرا بر روي رنگ قديمي نما و تشكيل جايگزيني با عمر بالا

رنگ داخلي ساختمان (رنگ داخلي جوتن)

رنگ‌هاي ساختماني دو دسته هستند: رنگ‌هاي قابل شستشو و رنگ‌هاي غير قابل شستشو.
رنگ‌هاي روغني و يا اكريليك در جرگه رنگ‌هاي قابل شستشو قرار دارند و رنگ‌هاي غير قابل شستشو شامل رنگ‌هاي پلاستيكي مي‌شوند. در مقوله نقاشي داخل ساختمان، براي سقف، از رنگ پلاستيك و براي ديوارها، درب‌ها و چهارچوب‌ها از رنگ‌هاي اكريليك و يا روغني استفاده مي‌كنند. نمايندگي رنگ جوتن، مركز عرضه بهترين رنگ براي رنگ‌آميزي داخل ساختمان مي‌باشد.
گزينه‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه براي پاركينگ‌ها، راه‌پله‌ها و مناطق عمومي مناسب‌اند و در داخل ساختمان كاربرد چنداني ندارند.
رنگ آستر
براي كسب نتيجه مطلوب در نقاشي داخل ساختمان به وسيله هر رنگ پوششي، آماده‌سازي ديوارها يا اشياء براي رنگ‌آميزي بسيار حائز اهميت است. شايد بتوان گفت زيرسازي از رنگ‌آميزي مهم‌تر است. يكي از اين تكنيك‌ها براي زيرسازي، افزودن چند قطره رنگ به آستر است كه به پوشانندگي بهتر آن كمك خواهد كرد. بعلاوه اگر تصميم بر تغيير رنگ گرفتيد نيز آستر ضروري است. از آستر در كاغذديواري، پنل هاي پيش ساخته، تمام سطح‌هاي بدون پوشش، محل بروز لكه‌ها، تعمير، كار بر روي رنگ موجود بر پايه رنگ روغني و در هنگام تغيير ناگهاني رنگ نيز استفاده مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۱:۰۲ توسط:musicstar موضوع: